Warzone’un Üç Yollu Entegrasyonuyla İlgili Olası Sorunlar
Öncelikle, Warzone ve Black Ops Cold War iki çok farklı oyun motoru üzerine inşa edildi. Herhangi bir silah veya ekipmanı bir kenara koyarsak, farklılıkları dengeler, karakterlerin hareket etme ve her iki oyunda çalışma şekli büyük ölçüde farklı olacaktır. Silahlarla ilgili olarak, her iki oyunla da uyumlu olacaklarını düşünürsek, bu büyük bir sorun değil, ancak mantolama, düşürme ve atlama gibi şeyler ve özellikle de kayma, her iki oyun arasında çok farklı işliyor. Sprint ve genel karakter hızı da her iki oyun arasında büyük ölçüde farklıdır. Sık sık Black Ops Cold War oynayan Warzone hayranları, her iki oyunu da iyi oynayabilmek için eşi görülmemiş bir jonglörlük yapmak zorunda kalacaklar.
Bu aynı zamanda üç oyun arasındaki denge değişikliklerini yönetme konusunu da gündeme getiriyor. Black Ops Cold War silahlarını Warzone’a entegre etmek, geliştirme ekibinin artık üç ayrı çok oyunculu deneyim arasında silah / ekipman dengesi revizyonlarını koordine etmesi ve uygulaması gerekeceği anlamına geliyor. Bu, Modern Warfare’deki değişikliklerden kaynaklanan birçok denge sorunu ile ünlü olan Warzone için muhtemelen sorunlara neden olacak büyük bir girişim. Aşırı güçlü FAMAS namlu altı av tüfeği özellikle akla geliyor, bu da denge değişikliklerine tamamen yeni bir Call of Duty oyunu eklemek, hataya daha da fazla yer açtığı anlamına geliyor.
Call of Duty Hayranları İçin Entegre Warzone Deneyimi