Başlangıçta League of Legends ( LoL) çok farklı bir oyundu. Bugün adil eşleştirme sistemi, anlaşılır oynanış ve istediğiniz kadar dış görünüm var.
Ancak bazı League of Legends oyuncuları, oyunda gerçek bir kaosun olduğu bir zamanı hatırlayabilir. Gecikmeli sunucular ve buggy oynanışı – hiç kimse her gün ortaya çıkan sayısız soruna karşı bağışık değildi. Peki, League of Legends gibi bir oyun nasıl günlük olarak bu kadar yüksek aktif oyuncu sayısına ulaştı?
Riot Games’in Başarısı
Her şeyden önce, sorunların büyük bir yüzdesini ele aldığı için Riot Games’e kredi vermeliyiz. Şampiyonlar düzeltildi, eşyalar kaldırıldı ve yenileri eklendi, yeni harita özellikleri tanıtıldı. Ve sonunda şu an sahip olduğumuz Lig moduna kavuştuk. Düzenli yama güncellemeleri, hata düzeltmeleri ve derinlemesine beta testleri bunun sadece birer parçasıdır.
Kısa Sürede Sunucular Arttı, Oyun Dünyaya Yayıldı
League of Legends Kuzey Amerika’da başladı. Başlangıçta, NA sunucusu var olan tek sunucuydu. Ve Avrupa ve diğer sunucular neredeyse bir yıl sonra geldi. Ama her şeye rağmen oyuna ilgi ilk günden itibaren artarak devam etti. Nedenmiş?
Bunu League of Legends çok harika bir oyun olduğu için söyleyebiliriz. Ve yanılmış olmayız çünkü o zamanlar bu, rekabetçi video oyunları dünyasında yepyeni bir sansasyondu. Bilgi, beceri ve strateji gerektiren bir 5v5 PvP arenası.
Bunlar, Espor dünyasında LoL’ü başlatan temel şeylerdi. Ve Esports, LoL’ü hayal bile edemeyeceğimiz kadar popüler hale getirdi!
- League Of Legends’ta Radiant Virtue Nedir? Detaylı Açıklama
- League of Legends Forumları Önümüzdeki Hafta Kapanıyor
- League of Legends her bilgisayarda oynanır mı?
- Riot Games, League of Legends MMO’nun gerçekten yayınlanacağını garanti etmiyor
- LoL RPG Ruined King Çıktı; Diğer Tek Oyunculu Oyunlar Açıklandı