Basın BülteniMMORPGRehberThrone and Liberty

Throne And Liberty Ganimet Dağıtım Kuralları

Çoğu insanın merak ettiği konu, “başka oyuncuya üst üste eşya düşerken bana neden düşmüyor”… Throne and Liberty konuya açıklık getiren bir makale yayınladı. Sizlerle paylaşıyoruz.

Sinsi Field Boss’ları fethedin, Abyss Dungeons’ı cesurca keşfedin ve Solisium’un en büyük hazinelerini kovalarken daha fazlasını yapın. Ganimet kurallarına dalmadan önce, öncelikle katkıları ve etkinlik öğelerini anlamanız gerekir.
  • Katkı: Katkı, düşmana karşı hasar vererek ve söz konusu düşman aktifken savaşta dost oyuncuları iyileştirerek kazanılır. İyileştirme katkısı, lonca seviyesindeki etkinliklere (Alan Patronları) katılırken hem grubunuzun içindeki hem de dışındaki oyuncuları iyileştirerek elde edilir.
  • Etkinlik Öğeleri: Dinamik Etkinlikler sırasında düşen ve etkinlik ilerlemesi için teslim edilmek üzere toplanan ganimet. Örneğin, kurt avı etkinliğindeki kurt kuyrukları.
İşte aktiviteye göre ganimet dağılımının genel görünümü.

Genel Aktiviteler

  • Açık Dünya farmı, Uçurum Zindan farmı, Görevler, Sözleşmeler, Dinamik Etkinlikler, İşbirliği Zindanları (son ödül sandığı hariç)
  • Uygulanabilir Düşmanlar: Normal, Elit, Parti Eliti

Dağıtım Kuralları:

  1. Bir düşman öldüğünde ganimet, söz konusu düşmana ilk katkıyı sağlayan (bu durumda hasar veren) oyuncuya atanır.
  2. Eğer oyuncu bir grupta ise ganimet oyuncunun grubuna atanır. Bu durumda düşmandan düşen eşyaların partideki tüm üyelere eşit şekilde dağıtılma şansı vardır. Tek istisna, hiçbir katkısı olmayan ve menzil dışında olan parti üyeleri drop havuzundan hariç tutulacaktır.
  3. Mümkün olduğunda tüm öğeler eşit olarak dağıtılır. Bu, 5 kişilik bir grup için 10 öğe düşürülürse, her oyuncunun 2 öğe alması gerektiği anlamına gelir. Eşit dağıtım mümkün değilse, fazladan bir veya birden fazla öğeyi almak üzere rastgele bir oyuncu veya oyuncuları seçer.
  4. Sollant ve deneyim eşit olarak dağılır.

Barış Modu Bossları ve Lonca Baskınları

  • Uygulanabilir düşmanlar: Saha Boss’ları ve Baş Boss’ları

Dağıtım Kuralları:

  1. Barış Modu Saha Boss’u öldüğünde, tüm oyuncular bireysel oyuncu katkılarına göre sıralanır. Bir loncanın genel katkısı, barış modu boss’ları ve lonca baskınları için bir rol oynamaz.
  2. Oyuncuların boss’tan ganimet alabilmeleri için asgari katkıyı sağlamaları gerekir.
  3. Barış Modu Boss’larından gelen iki tür drop türü vardır: Katkı payı dağıtımları: Her bir kalem, bireysel katkılara göre şansa bağlı olarak dağıtılır. Rastgele düşüşler: Her Öğe, yalnızca katkı düşüşlerinden birini almayan kalan oyunculara rastgele sağlanır. Tek bir oyuncu bu düşüşlerden yalnızca birini almaya hak kazanır. Başka bir deyişle, tek bir oyuncu tek bir boss karşılaşmasından 1’den fazla epik ekipman öğesi alamaz.
  4. Sollant ve deneyim eşit olarak dağılır.
Örnek:
Bir Saha Patronu yenildiğinde aşağıdaki ganimeti düşürdüğünü varsayalım:
  • Katkı Düşürmeleri: 1x Kılıç, 1x Maske, 1000 Sollant
  • Rastgele Düşenler: 1x Bot
Yukarıda açıklanan asgari katkı gereksinimini karşıladığınızı varsayarsak, katkınız toplam katkının %3’üyse, kılıcı veya maskeyi edinme şansınız %3 olur. Asgari katkı gereksinimini karşılayan tüm oyuncuların, toplam katkıya bakılmaksızın Botları edinme şansı eşit olur. Epik ekipman alan hiçbir oyuncu aynı boss öldürmesinden ikinci bir epik ekipman parçası elde edemez.

Çatışma Modu Patronları

  • Uygulanabilir düşmanlar: Saha Boss’ları ve Baş Boss’ları

Dağıtım Kuralları:

  1. Ganimet iki aşamalı bir süreçte atanır. İlk olarak ganimet bir loncaya atanır. Daha sonra ganimet lonca içindeki oyunculara atanır.
  2. Çatışma modu sırasında bir Saha Boss’u öldüğünde, Loncanın katkısı, savaşa katılan loncadaki her oyuncunun bireysel katkısının toplamı olarak hesaplanır.
  3. Daha sonra loncalar katkılarına göre sıralanır.
  4. Loncaların, boss’tan ganimet alabilmeleri için asgari bir katkıyı karşılamaları gerekir.
  5. Ganimet eşyaları lonca katkısına göre şansa bağlı olarak dağıtılır. Not: Barış modu boss’larının aksine, çatışma modu boss’u sırasında bir düşmana veya başka bir oyuncuya karşı ölmek, ölen oyuncunun bireysel katkısının %70’ini kaybetmesine neden olur; bu da maçın sonunda loncanın toplam katkısının azalması anlamına gelir. Bir loncaya bir eşya atandığında, loncadaki tüm katılımcı oyuncular eşyayı elde etme konusunda eşit şansa sahip olur.
  6. Sollant ve deneyim eşit olarak dağılır.
Örnek:
Bir Saha Patronu yenildiğinde aşağıdaki ganimeti düşürdüğünü varsayalım:
  • Düşenler: 1x Kılıç, 1x Maske, 1000 Sollant
Oyuncular A, B ve C sırasıyla %10, %15 ve %20 katkıya sahipse ve hepsi aynı loncaya aitse, loncanın toplam katkısı %45 olur. Bu, bu loncanın Kılıç ve Maske’yi edinme şansının %45 olacağı anlamına gelir. Lonca Maske’yi başarıyla edinirse, oyuncular A, B ve C’nin her biri Maske’yi alma şansına eşit olur.
Bir sonraki Kale Kuşatması’nda tahtı ele geçirin ve değerli ganimet konusunda neredeyse hiç endişelenmenize gerek kalmamasını sağlayın. Desteğiniz için teşekkürler ve Solisium’da görüşmek üzere.
Bu makalenin orjinalini (İngilizce) Throne and Liberty X hesabında bulabilirsiniz. Bağlantı aşağıdaki butondadır. Eksiksiz bire bir çeviri yapılmıştır.
Yazar Hakkında

oyunda.org kurucusuyum. Oyun oynamayı seviyorum. Özellikle sevdiğimden değil, kafamı boşaltmak için oyun oynuyorum. Fantastik ve bilim kurgu hayranıyım. Bu türde film ve dizileri izlemeyi seviyorum.
İlgili
MMORPGRehberThrone and Liberty

Throne & Liberty'de Salt (Tuz) Farmlama

MMORPGThrone and Liberty

Throne And Liberty İlk Kule Kuşatma Etkinliği Detayları

MMORPGRehberThrone and Liberty

Throne & Liberty'de Gün/Gece Döngüsü Rehberi

MMORPGRehberThrone and Liberty

Throne and Liberty'de Hızlı Bir Şekilde Magic Powder Elde Etme

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Onumaya Değer
Throne and Liberty’de Skill Growth Books Nasıl Elde Edilir?