Japonya’da geçen Assassin’s Creed Shadows büyük bir açık dünya sunacak ancak serideki en büyük harita olmayacak. Ubisoft, harita boyutunun Assassin’s Creed Origins’teki Mısır haritasına benzer olacağını doğruladı. Oyun, her mevsim değişen geniş vadiler ve dağ bölgeleri gibi çeşitli ortamlara sahip olacak.
Ubisoft, Assassin’s Creed Shadows’ın Japonya haritasının kesinlikle devasa olacağını doğruladı, ancak ilginç bir şekilde serinin en büyük haritası olmayacak.
Modern Assassin’s Creed oyunları, genişleyen açık dünyalarıyla tanınır. Odyssey’nin göz kamaştıran Yunanistan’ından Valhalla’daki Britanya tepelerine kadar, son Assassin’s Creed oyunları oyunculara keşfetmeleri için birçok yer sunmuştur.
Japonya’da geçen Assassin’s Creed Shadows da bu geleneği sürdürecek ve oyunculara keşfetmeleri için başka bir büyük açık oyun alanı sunacak. Ubisoft, kesin boyut açısından Shadows’ın serideki en büyük haritaya sahip olmayacağını doğruladı.
Ubisoft Quebec’in yardımcı oyun yönetmeni Simon Lemay-Comtois, “Origins ile kabaca benzer, yani alan açısından Valhalla’dan daha küçük” dedi. Lemay-Comtois, oyuncuların dağlık bölgelerden çoğu ilginç şeyin yer aldığı büyük vadilere kadar çeşitli ortamlarda seyahat edebileceklerini söyledi.
“Japonya’yı keşfe çıkan ekiple birlikte keşfettiğimiz şey, ilginç şeylerin çoğunun vadilerde olduğu” dedi. “Bazı dağların tepelerinde bazı güzel tapınaklar var, ancak çoğunlukla içinden geçmek için hiçbir sebep olmayan çok dik, zaptedilemez bir çalı gibi.”
Son Assassin’s Creed oyunlarındaki haritalar her zaman oyunların en önemli noktası olmuştur ve yaklaşan Japonya haritası şimdiye kadarki en muhteşem ve çeşitli harita olabilir.
Ubisoft’un şimdiye kadar özellikle haritanın her yeni mevsimde nasıl değiştiği konusunda gösterdiklerini çok beğendiğimi söylemeliyim. Bu kesinlikle bir daldırma katmanı ekleyecek ve oyunu keşfetmeyi keyifli hale getirecek.
Assassin’s Creed Shadows, 15 Kasım 2024’te PC, PlayStation 5 ve Xbox Series X|S için resmi olarak çıkıyor.