Neil Druckmann, popüler bir şey yaparsanız, bazı insanların ondan nefret edeceğini ve bu konuda yapılabilecek hiçbir şey olmadığını söylüyor.
Orijinalin piyasaya sürülmesinden yedi yıl sonra, The Last of Us Part II nihayet PlayStation 4’te yayınlandı ve internetten olumsuz eleştiriler almaya devam ediyor.
Eski Nintendo patronu Reggie Fils-Aime’ın podcast’i hakkında konuşan Druckmann, bir oyun hakkındaki düşüncelerini paylaştıklarında – iyi ya da kötü olsun – insanlara karşı savaşmanın değersiz olduğunu söyledi. Ancak Druckmann, insanların kurgusal karakterler hakkında nasıl bu kadar çalıştığını ve yorulduklarını anlayamadıklarını da ekledi.
“Bence, bu oyunu biz yaptık, bu oyuna inanıyoruz, bu oyundan gurur duyuyoruz, şimdi orada ve insanların sahip oldukları tepki ne olursa olsun – beğenip beğenmediklerini söylemek için biraz ayrılık yaratmanız gerektiğini düşünüyorum. -bu adil, “dedi Druckmann. “Bu onların tepkisi ve bununla savaşmıyorsun. Daha nefret dolu şeyler, daha aşağılık şeyler, bu biraz daha zor. Belirli bir karakteri oynayan ekip üyelerine ya da oyuncu üyelerine bunun gerçekleştiğini görmek özellikle daha zor.”
“Bir aktörümüz var, oyunda oynadığı kurgusal bir karakter yüzünden gerçekten korkunç, aşağılık tepkiler alıyor,” diye ekledi Druckmann. “Bunu anlamaya çalışmakta zorlanıyorum. Yapmaya çalıştığım şey, yapabildiğim kadar görmezden gelmek. İşler ciddiyete dönüştüğünde, aldığımız bazı güvenlik protokolleri var ve bunu O zaman sadece pozitiflere odaklanmaya ve kendinizi diğer şeylerle dikkatinize dağıtmaya çalışıyorsunuz. Ama hepsi gerçek.”