Modder, GTA Trilogy – Definitive Edition’da Dokuları İyileştiriyor. Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, serinin hayranlarından büyük eleştiriler aldı, ancak bir mod yapımcısı GTA: San Andreas’ın remaster’ının görsel tarafını iyileştirmeye karar verdi.
Rockstar Games’in ünlü serisinin üç ikonik bölümünün yenilenmiş versiyonlarının bir derlemesi olan Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, en iyi lansmana sahip değildi. Sete dahil olan her oyunun teknik durumu arzulanan çok şey bırakıyor. Moderatör nigeez, meseleyi kendi ellerine almaya karar verdi ve yeniden düzenlenmiş Grand Theft Auto: San Andreas’ın görsel yönünü iyileştiren bir mod üzerinde çalışmaya başladı. Çalışmalarının ilk etkileri Nexus Mods’ta mevcut. (Bağlantıdan kontrol edebilirsiniz.)
Nigeez oyundaki tüm dokuları değiştirmeyi planlamıyor, bunun yerine en dikkat çekici olanlara odaklanmak istiyor. GTA SA Project Texture Overhaul adlı proje şu anda ana yolların, otoyolların ve kaldırımların yanı sıra kum, çamur, beton veya kaya dokularının görünümünü iyileştirmeye odaklanıyor. Mod şu anda indirilebilir durumda, ancak yazarı çalışmanın hala devam ettiğini, bu nedenle kurulumdan sonra hala sorunlar olabileceğini vurguluyor. Proje şu anda 85 yeni dokudan oluşuyor ve çok daha fazlası için planlar var.
Yeni içeriği yüklemek için modun Nexus Mods’tan indirilmesi ve ardından .pak uzantılı tüm dosyaların oyun dizininize (GTASA\Gameface\Content\Paks\~mods) kopyalanması gerekir. Bunları silmek, değişiklikleri geri alır.
Buna paralel olarak, Grove Street Games’teki geliştiriciler de derlemenin teknik durumunu iyileştirmek için çalışıyorlar. Rockstar Games, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition’da alıcıların karşılaştığı tüm hatalar için özür diledi. Aynı zamanda, geliştiriciler setin kalitesini iyileştirmeyi amaçlayan güncellemelerin yayınlandığını duyurdu – bunlardan ilki zaten mevcut.