RocketWerkz, Icarus için ilk hafta geliştirme yol haritasını açıkladı. Önümüzdeki günlerde yeni görevler ve performans düzeltmeleri alacağız.
Geçen Cuma, DayZ’nin yaratıcılarından bir hayatta kalma oyunu olan Icarus’un çıkışını gerçekleşti. Şimdi, RocketWerkz, oyunun piyasaya sürülmesinden sonraki ilk hafta için geliştirme planlarını açıkladı. Oyun, önümüzdeki günlerde yeni görevler ve performans iyileştirmeleri alacak.
İçerik oluşturucular tarafından yayınlanan bilgiler biraz belirsiz ve kıt. Bilinen şey, günlük olarak yeni güncellemeler yayınlama planları olduğudur. Standart hata düzeltmelerine ek olarak, bu yamaların oyunun performansını da iyileştirmesi bekleniyor. Geliştiriciler, bazı oyuncuların Icarus’un teknik durumundan şikayet etmesine dikkat çekti.
Ayrıca yeni görevler eklenecek. Başlık etrafında toplanan topluluğun önerilerine dayalı olarak oluşturulacaklar. Bunun dışında, onlar hakkında pratik olarak hiçbir şey bilmiyoruz.
Ek olarak, içerik oluşturucular, geçen hafta sonu 50.000’den fazla kişinin oyunlarını oynamasıyla övündü. SteamDB‘deki istatistiklere göz atarsak, oyunun maksimum yaklaşık 52.500 oyuncuya ulaştığı ortaya çıkıyor.
Bu noktada yaratıcıların planları oldukça belirsiz, bu nedenle güncellemelerin ne kadar büyük değişiklikler getireceğini tahmin etmek zor. Ancak oyuncuların şikayet ettiği sorunları kısmen de olsa ortadan kaldırmayı başarmaları mümkün.