Halo Infinite

Halo Infinite, 2022 Yol Haritası ve Ağustos Sonunu Hedefleyen Co-op Hikaye Modunu Açıkladı

343 Industries, Halo Infinite için planlanan 2022 yol haritasını açıkladı ve uzun zamandır beklenen kampanya ağı kooperatifi için Ağustos sonu yayınlanma hedefini paylaştı.

Halo Infinite’in yaratıcı başkanı Joseph Staten tarafından Halo Waypoint’te tüm ayrıntılar açıklandı ve bunlar değişebilecek olsa da Halo Infinite hayranlarının yılın geri kalanında neler bekleyebilecekleri konusunda iyi bir fikir veriyor. 343 ayrıca, zaman çerçevesinin “uzun vadeli girişimleri duyurdukça genişleyeceğini” ve “yol haritasının gelişen bir belge olduğunu” belirtiyor.

Yol haritası, 3 Mayıs’tan 7 Kasım’a kadar sürecek olan 2. Sezon “Yalnız Kurtlar”a odaklanarak başlıyor. Sezon 2’nin, Catalyst (Arena) ve Breaker ( BTB) ve King of the Hill, Land Grab ve Last Spartan Standing’de üç yeni oyun modu.

Lone Wolves sırasında gelecek bazı olaylar ve yeni özellikler biraz daha netleştirildi. Bunlara, Ağustos sonundaki kampanya ağı kooperatifi ve Eylül’deki Forge Açık Beta dahildir. Bu sürüm pencereleri hedeflerdir ve değişebilir, ancak gelişimlerinin ilerlemesini daha net bir görünüme kavuşturur.

Forge’a gelince, 343 “büyük ölçekli resmi uçuş programından vazgeçmeye ve doğrudan açık betaya geçmeye” karar verdi. Bir kez piyasaya sürüldükten sonra ortadan kaybolmayacak ve zaman içinde gelişmeye ve büyümeye devam edecek.

  1. Sezon ayrıca Entrenched’da – ilk haftası 24 Mayıs’ta başlayacak olan – yeni bir Fracture modu ve 3 Mayıs – 16 Mayıs arasında Interference ve 19 Temmuz – 1 Ağustos arasında Alpha Pack’te iki anlatı etkinliği içerecek. Bu “çok oyunculu anlatı etkinlikleri” olacak. “Spartan’ınızı gelişen bir Mevsimsel hikayenin merkezine yerleştirin.”

343 ayrıca, 8 Kasım’da başlayacak olan ve henüz ismi belli olmayan Sezon 3’ten hayranların neler bekleyebileceğine kısa bir bakış verdi. Yeni bir Battle Pass, haritalar, modlar, sanal alan öğeleri, anlatı etkinlikleri, kırılma olayı ve hikaye modunda co-op bölünmüş ekranını beraberinde getirecek.

Tutarlı içeriğin eksikliği de ele alındı ​​ve 343, daha fazlasını yapması gerektiğinin farkında olduğunu, ancak bunu ekibinin sağlığı pahasına yapmayacağını söyledi. 343, “Daha fazla içeriği ve daha fazla özelliği daha hızlı sunmamız gerektiğini biliyoruz,” diye yazdı. “Takım sağlığının sıfır önceliğine sadık kalmak, bazen sağlıklı kalmak ve daha sonra daha hızlı hareket etmek için yavaşlamamız gerektiği anlamına gelir. Ancak agresif bir şekilde hızlandırmanın yollarını da arıyoruz.”

Yazar Hakkında

oyunda.org kurucusuyum. Oyun oynamayı seviyorum. Özellikle sevdiğimden değil, kafamı boşaltmak için oyun oynuyorum. Fantastik ve bilim kurgu hayranıyım. Bu türde film ve dizileri izlemeyi seviyorum.
İlgili
Halo Infinite

343 Industries'in Başka Bir Halo Projesi Üzerinde Çalıştığı İddia Edildi

Halo Infinite

Halo Infinite'in Co-op Hikaye Modu Ertelendi Ne Zaman Çıkacak?

Halo Infinite

Yeni Ücretsiz Halo Infinite Görünümleri, Halo 5 Max Rank Ödülleriyle Neredeyse Aynı Görünüyor

Halo Infinite

Halo Infinite Steam'de Çoğu Oyuncuyu Kaybetti

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Onumaya Değer
Black Desert Online Yeni Maceracı Deneyimini Geliştirmek İçin Bazı Değişikliklere Gidecek