Pocketpair, Nintend...
 
Paylaş:
Bildirimler
Tümünü temizle

Pocketpair, Nintendo'nun açtığı davaya karşı Palworld'ü savunmak için Final Fantasy 14, Tomb Raider, Monster Hunter ve daha fazlasından örnekler kullanıyor

1 Yazılar
1 Üyeler
0 Reactions
57 Görüntüleme
RockNRogue
(@rocknrogue)
Üye Admin
Katılım : 6 yıl önce
Gönderiler: 194
Konu başlatıcı  

Palworld geliştiricisi Pocketpair, Nintendo ve The Pokemon Company’nin açtığı davaya karşı kendini savunuyor ve esasen diğer eski oyunlara parmak sallıyor ve “Bakın, bunu ilk onlar yaptı!” diyor.

Bu, oyun sektöründeki yasal meseleleri araştıran ve yakın zamanda Pocketpair’in yasal argümanlarını doğrudan Tokyo Bölge Mahkemesi’nden çürüten Gamesfray adlı sitede yayınlanan şirketin savunmasının aşırı basitleştirilmiş hali.

Pocketpair, Nintendo’nun patentlerinin geçersiz olduğunu, çünkü diğer oyunların The Pokemon Company ve Nintendo’nun bunları icat ettiğini iddia etmesinden aylar ve bazen yıllar önce büyük ölçüde benzer mekanikler kullandığını ve Palworld geliştiricisinin bunu kanıtlamak için kendi Craftopia’sı da dahil olmak üzere önemli isimlerin adını verdiğini savunuyor.

Yakalama/dövüş için yakalama topları (Poke Balls) hakkındaki bir patente karşı kendini savunan Pocketpair, oyuncuların yakalanan canavarları “veya bir yakalama öğesini (top gibi)” herhangi bir yöne bırakabildiği oyunlara örnek olarak Rune Factory 5, Titanfall 2 ve Pikmin 3’ü gösteriyor. Bu arada, Octopath Traveller, Final Fantasy 14 ve Dark Souls 3 modu oyunculara bir canavarı evcilleştirmeye çalışırken muhtemel bir yakalanma şansını gösteriyor.

Rapora göre Pocketpair ayrıca Far Cry 5 ve Tomb Raider’ı “farklı türde fırlatılabilir nesneler olabileceğini” kanıtlayan oyunlar olarak kullanmış gibi görünüyor. The Legend of Zelda, Monster Hunter 4, Path of Exile ve Dragon Quest Builders gibi oyunların yanı sıra Minecraft ve Fallout 4 modları da isimsiz bırakıldı.

Bilmeyenler için, Nintendo ve The Pokemon Company, hayatta kalma canavarı evcilleştiricisine karşı Japonya’da “davalılara karşı ihtiyati tedbir ve zararların tazmini” talebinde bulunmak için dava açtı, davanın kendisi ise Palworld’ün “birden fazla patenti” ihlal ettiğini iddia ediyor. Bu dava Eylül 2024’te açıldı ve bir şekilde bir çözüm görene kadar beklememiz gerekecek.

Detaylar burada verildi

Bir oyunun dünyasında, her bir tuş vuruşu bir maceradır ve her ekranın ardında bir sır saklıdır. Oyunlar, gerçekliğin sınırlarını zorlar ve hayal gücümüzü sonsuzluğa taşır. İşte bu yüzden, bir oyun sever olarak, benim için her oyun bir destanın başlangıcıdır.


   
Alıntı
Konu Etiketleri