Mart 2024’te NVIDIA, Ubisoft’un Star Wars: Outlaws oyununun DLSS 3 ve Reflex’i ve Işın İzleme efektlerini destekleyeceğini açıkladı. Bugün ise yeşil takım, bu yeni Star Wars oyununun lansmanda DLSS 3.5 Ray Reconstruction’ı da destekleyeceğini duyurdu.
DLSS 3.5, geleneksel gürültü azaltma tekniklerine kıyasla gözle görülür şekilde gelişmiş bir görsel deneyim sunmayı vaat ediyor. NVIDIA, Ray Reconstruction’ın DLSS3’ten beş kat daha fazla veri üzerinde eğitildiğini duyurdu. Ek oyun ve yazılım motoru verilerini dahil etmek, çeşitli ışın izleme efektlerini tanımak, iyi ve kötü zamansal ve uzamsal pikseller arasında ayrım yapmak ve yükseltme için yüksek frekanslı verileri korumak için eğitildi.
Ray Reconstruction’ın nihai amacı, ışın izleme ile oluşturulan global aydınlatmanın, gölgelerin, yansımaların ve ortam tıkanıklığının görsel kalitesini artırmaktır. Bunu kullanarak, biraz daha iyi performansla daha iyi RT görselleri elde etmeliyiz. Yani, Avatar oyununda gördüğümüz gibi gürültülü RT efektleri yok artık.
Star Wars: Outlaws, The Empire Strikes Back ve Return of the Jedi olayları arasında geçiyor. Bu oyunda oyuncular, hem ikonik hem de yeni, galaksi boyunca birbirinden farklı gezegenleri keşfedecekler.
Oyuncular, özgürlük ve yeni bir hayata başlama imkanı arayan, yükselen bir haydut olan Kay Vess rolünü üstlenecekler. Oyuncular, Vess’in yanında arkadaşı Nix’i bulacaklar. Oyuncular, galaksinin en çok arananları arasına katılırken, galaksinin suç örgütleriyle savaşacak, çalacak ve onları alt edecek.
Ubisoft, bu yeni Star Wars oyununu 30 Ağustos’ta piyasaya sürecek. Ayrıca bu ayın sonunda düzenlenecek Ubisoft Forward 2024 etkinliğinde yeni bir fragman göreceğimizi de umabiliriz.