Geçen yıl, eski Dead Space ve Call of Duty: WWII yaratıcı direktörü Glen Schofield, PUBG Corporation’ın en yeni stüdyosu Striking Distance’nın CEO’su olarak atandı. San Ramon stüdyosu ne üzerinde çalıştığını henüz açıklamasa da Schofield, modern Triple-A oyunlarının başarabileceğinin ötesinde bir şey hedeflediklerine inanıyor.
VentureBeat’e konuşan Schofield, yeni anlatı odaklı projeleriyle PlayerUnknown’s Battleground’da çok belirsiz bir şekilde kurulan ilişkiyi genişletmek için Striking Distances vizyonuna değindi. Schofield’a göre, şu anda 70 çalışanı olan Striking Distances, iddialı hedefleri nedeniyle projesine “AAAA oyun” olarak atıfta bulunuyor.
“Burada tecrübeli bir grubumuz var. Biz sadece AAA oyundan daha fazlasını istiyoruz. Biz aslında AAAA oyun yapmak istiyoruz. İleriye gitmek ve daha özel bir şeyler ortaya koymak istiyoruz.” Bunlar Schofield’ın konuyla ilgili açıklamaları.
Schofield, “Call of Duty veya II. Dünya Savaşı gibi oyunlardan ziyade Modern Savaşlar bana daha yaratıcı bir özgürlük veren konuydu, ama bunun kendine özel bir kategori olduğunun da farkındayım. Bu açıdan ilk önce ne oynamak istediğimi kendime sormalıyım” şeklinde devam etti.
Dead Space ortak yaratıcıları Glen Schofield ve Michael Condrey, Call of Duty: WWII’yi yayınladıktan sonra Activision Sledgehammer Games’ten ayrıldı. Schofield Striking Distance’a liderlik ederken, Condrey 2K’ye katıldı.